با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
مدل اثرگذاری اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بر قصد سفر گردشگران ورزش‌های دریایی (مورد مطالعه: جزیره قشم)

وحید مکی زاده؛ حسین منصوری؛ فوژان امیری؛ علی تیزرو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.68143.1762

چکیده
  هدف پژوهش تبیین مدل اثرگذاری اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بر قصد سفر گردشگران ورزشی دریایی به جزیره قشم می‌باشد. این پژوهش برحسب هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش گردشگران ورزش‌های دریایی جزیره قشم در نیمه دوم سال 1401 بودند که تعداد 300 نفر به عنوان نمونه به روش نمونه‌گیری تصادفی در دسترس انتخاب شدند. ...  بیشتر